Despre hotărârea

Despre hotărârea
de-a scrie
la beţie: 

când m-am hotărât
să scriu la beţie
starea mea de spirit
era
o anomalie.

Iubita
mă aruncase-n sanţ,
legat c-un lanţ,
de pripon.
Deci iată-mă,
aproape om,
legat de dumnezeu,
pe eu,
ca şi cum nimic
până acum
n-ar fi fost
fără rost…

5 răspunsuri to “Despre hotărârea”

  1. „merg pe gard de drum ma tiu
    de la beat carciuma viu…”

    daca nu reusesti sa fii spiritual
    cel putin esti sincer

  2. Are un poem misto Andrei Codrescu „la betie” (ar trebui sa-l citesti). El doar le citeste la betie, le scrie sobru. Caci „din bautura rar iese poezie”

  3. Unu la mana, nu iau in calcul anonimii.
    Doi la mana, copy/paste n-am cum ca nu-i pe net (sau nu stiu). Am citit-o intr-o antologie de poeti americani.

    • mey ioana, pana si matematica-l ia-n calcul pe zero si tu nu tii cont de-un anonim? in fine, aflam noi cine-l manipuleaza pe nic labis cat de curand.

Lasă un răspuns

