Iubita Fantastică

Sunt prost.

Sunt prost
pentru că:

nu ştiu psiho
să-mi iubesc
Iubita no. 3,
nu ştiu mate
să-mi iubesc
Iubita no.2,

dar mai ales

nu ştiu schizo
să-mi iubesc

iubita no. 1.

Adică
Fantastica Iubită.

Un răspuns to “Iubita Fantastică”

  1. te-ai lipit de mine in gand
    ai ramas de prima oara
    ai gasit ferestre in ochi
    sa-mi vezi lumea de afara

    esti mirat ca m-ai gasit
    bucuros ca pentru tine
    poti sa ai ce ti-ai dorit
    suflet mare doi in unul .

    de te intreb in gand un lucru
    imi raspunzi fara tagada
    eu iti scriu si o intrebare
    asa, sa ma aflu in treaba.

    pleonasm e o scrisoare
    pentru gandul tau prezent
    stiut tot de la nascare
    tot trecutul cel inert

    nu ar vrea lume sa stie
    sau macar nu ar putea
    sa inteleaga cum noi doi
    avem loc in mintea mea.

    imi dai teme ,ma asculti
    imi pui note imi dai si premii
    eu as vrea noi doi desculti
    sa colindam printre stele.

    iar visez si scriu pe-o parte
    tu pe alta ma ignori
    de le-as aduna pe toate
    as face scara pan la nori

    as vrea ca maine peste zi
    cand ai tu chef de joaca
    sa ma lasi la tine in gand
    sa ma lafai toata.

    sa-ti fur si eu din clipa asta
    ce coci ascuns in gand
    sa-ti cunosc si eu speranta
    de azi si pana cand…

Lasă un răspuns

