Pianul de la ora cinci

Omul orb
se-ntoarse către urechile sale
zicând: voi, că vedeţi mai bine,
spuneţi-mi ce culoare
poartă femeia din zare?

(Care femeie?,
gândiră urechile.)

Departe,
pe muchia apei
zăcea doar un pian
în aşteptare…

Un răspuns to “Pianul de la ora cinci”

  1. …parghie in simt de dansul tau
    ce-l legi din ochi in ochi pe zale
    plimbi in sincron un val de sunet
    dar care-l gust si in miscare

    suflet de clape alearga ‘n tandem
    vii sub degete-mi tampe in mirare
    si plang privind la pasul ei
    e mana ta, alta o aluneci la vale

    ciudati oameni pt o lume,pt noi
    siamezi pe prag de lume ciudata.
    ne-am odihni daca am lipi
    de unu doi si cealalta bucata.

    azi o regina ,maine cersetor
    nu stiu ce crezi dar pentru mine,
    tocmai lucrul de neinteles ma face
    sa fiu mandra ca nu sunt la fel ca tine.

    unic dar nu in superlativ ascuns,
    ci ca o sculptura care in noapte
    a rasarit sub maini si-n intuneric dus
    o „ea” dar fara titlu intr-o parte.

    cum canti m-acoperi ,pt mine
    esti lucrul care ma implineste,
    nu stiu cand eu te invalui
    in suflet mintea ce-ti citeste.

    si-am amutit in unul doi tacand
    caci frica -mi e ca fara nebunie,
    sa spun in liniste doua cuvinte….
    s-ar sparge sec in alte vorbe o mie.

Lasă un răspuns

