Invincibila

Invincibila
nu se dă bătută
nici o clipă!

E-n stare să zboare
c-o singură aripă!

24 răspunsuri to “Invincibila”

  1. invincibelei poate-i mai creste-o aripa. nice……….
    p.s. mi-a facut placere sa „te citesc”.

  2. Paznicii mei nu te-au lasat sa treci? hi hi hih. my dear, nu afli despre mine citindu-mi blogul.
    p.s. am pierdut cheia. 🙂

  3. buna dimineata honey.

  4. cineva a spus:

    ” suntem ingeri cu o singura aripa ,nu putem zbura decat imbratisati”

  5. aoleu m-ai prins .cred ca un italian . am uitat .

  6. luciano de crescento

  7. tu vezi o pasare ? eu vad un fluture

  8. chiar ai crezut ca poate zbura cu o singura aripa?

  9. nu stiu de ce dar imi vin in minte numai versuri sa-ti raspund
    dar ma abtin .

    ramuri ai?

  10. deci esti un copac singur .
    si pasarile vin si se aseaza in ramurile tale si apoi pleaca .si tu te uiti dupa ele cum zboara cu o singura aripa si apoi scrii o poezie frumoasa .

    toti copacii sunt singuri .
    ai sanse sa te transformi in altceva?

    • mey, o singura zburatoare e-n stare sa zboare c-o singura aripa, in caz de fortza majora. nicio alta zburatoare nu poate face asta.

      cei mai multi copaci traiesc in padure.
      si am sansa sa ma transform in carbune, ori sa fiu transformat in lemne de foc. dar nu in alt copac, nu intr-unul mai productiv. pentru ca asta mi-e soiul.

Lasă un răspuns

