Omul pierdut

Omul pierdut
are oraşul pustiu
la picioarele sale,
rătăcesc
printre pereţii oraşului,
iubito,
dacă din întâmplare mă vezi
fă-mi o poză
şi scoate-mi-o-n cale,
simt nevoia
să-nnebunesc
de fericire!

Un răspuns to “Omul pierdut”

  1. te-am vazut singur cersind
    un unu tu desfasurat pe-o foaie
    eu nu am fost fericita
    caci trupul nu l-am gasit

    aveai in urechi agatate numai cuvinte
    iar buzele mazgaleau o grimasa in fraze scurte
    asa te-am gasit

    esti fericit?

Lasă un răspuns

