Vreme

Cum pot să-i scriu portretul celei care
în ochiul furtunii îşi vinde umbrela
pe o pereche de ochelari de soare?

12 răspunsuri to “Vreme”

  1. il vei scrie cu ruj…..

  2. ochii sunt cei care deschid
    dupa ploaie mereu apare soarele.
    ochelarii de soare protejeaza mult…
    pb ta este ca nu-i vezi ochii.

    • as fi zis ca-mi vii cu vorbe de lemn, pana am ajuns la ultima propozitie, la care m-am cam speriat, am amutit, m-am consternat, ca nici eu nu stiam ca, de fapt, asta e problema.

  3. ti-am venit asa cum am putut… 🙂

  4. asa se misca marea…

  5. imi plac poeziile de aici
    na ca ceata a fost risipita 🙂

    • mey elza, unele devin de umplutura, tre’ sa fac o curatzenie.

      • poeziile sunt fotografii de suflet care la un moment dat nu mai corespund cu subiectul.
        si eu am facut greseala asta . am sters tot ceea ce nu ma reprezenta la momentul prezent .
        acum regret .
        mi se pareau niste ineptii …. de fapt era o impotenta sufleteasca . nu mai reuseam sa ma transpun in aceiasi stare de la momentul poeziei.

Lasă un răspuns

